Athlon Zespol 03

Mariusz Matusiak

Właściciel – Założyciel Athlon DEVELOPMENT

Przedsiębiorca, Menedżer, Konsultant, Coach, Trener

Przez ponad 9 lat pracował w Grupie LUKAS / Credit Agricole na różnych stanowiskach, m. in. jako Regionalny Menedżer Sprzedaży w Regionie Warszawa, a następnie Trener w Departamencie HR oraz w Departamencie Wspierania Sprzedaży w Centrali Grupy LUKAS. Przez 6 lat pracował w firmie szkoleniowej Nowe Motywacje na stanowiskach Dyrektora Oddziału Warszawa, a następnie Dyrektora Sprzedaży i Marketingu, równocześnie pełniąc funkcje merytoryczne w realizowanych projektach. Od 2011 prowadzi firmę szkoleniowo-doradczą Athlon Development.

Jest praktykiem w kierowaniu działami sprzedaży, marketingu, zespołami handlowymi, prowadzeniu sprzedaży i negocjacji typu B2B, zarządzaniu produktem, planowaniu i kierowaniu projektami szkoleniowymi, w prowadzeniu indywidualnego mentoringu, konsultingu, treningu, a także coachingu operacyjnego i rozwojowego.

Trener od 1999 r. Specjalizuje się w projektach doradczo – szkoleniowych z zakresu:

  • negocjacje handlowe i zakupowe
  • zarządzanie konfliktem i negocjacje
  • sprzedaż B2B
  • sprzedaż konsultacyjna
  • zarządzanie biznesem
  • przywództwo i zarządzanie
  • dojrzałość biznesowa
  • efektywność osobista
  • prowadzenie prezentacji biznesowych
  • inteligencja komunikacyjna
  • budowanie i rozwijanie zespołu

Absolwent Politechniki Warszawskiej, specjalizacja: Informatyka, sterowanie i zarządzanie. Posiada certyfikaty Insights® Discovery, Extended DISC® oraz Ensize® w zakresie typologicznych analiz indywidualnych i grupowych. Posiada certyfikację projektowania i ewaluacji procesów eduakcyjnych The Kirkpatrick Four Levels Evaluation®.

Pasjonuje się mechaniką kwantową, astrometrią biznesu i kosmoekologią kultury. Lubi czytać nieortodoksyjnych autorów i szukać w nich inspiracji do własnego rozwoju.
W prowadzonych przez siebie szkoleniach eksponuje połączenie elementów świadomej aktywności z pierwiastkami emocji i intuicji, jako kluczowych warunków osiągania twardych celów biznesowych. Zawsze rozwija u uczestników szkoleń wrażliwość typologiczną. Lubi eksperymenty i nowe technologie.